Våren är här<3

@sofieistheking
hejsan hejsan! Är på bra humör just nu, för idag var det jätte varmt! tempraturen var runt 9 eller 8+ kanske? SÅ HÄRLIGT JUUUH! Så på rasten idag var jag och några kompisar ute och hoppade hopprep och solade i den fina vädret. Och när jag och en kompis satt på en bänk och solade såg vi en jättefin vårblomma, första jag sett i år faktiskt! Blomman hette tydligen krokus, och var himla lila och fin. Bilden på blomman ser ni där uppe
Sen när jag kom hem så tog jag mig i kragen och gjorde läxan, som jag inte gjorde igår hehe... Så nu är jag ledig ikväll! Så ikväll ska jag fira att våren är är här genom att dricka saft, äta vindruvor och se på pll, bra slut på kvällen! 
 

Kommentarer
Postat av: julia johansson

Fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofie

2013-04-17 @ 11:37:45
URL: http://fotarjulia.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0