quizkampen saved my life<3

Hejhej!
Ja, har inte varit mycket bloggning här på sistonde men känner som om jag inte haft så mycket att blogga om. :p Men igår for jag till skolan och det var ju verkligen ett tag sen jag var där eftersom jag var sjuk hela veckan innan påsklovet och sen var det ju påsklov. Men då var jag bara där till kl. 9 (på morgonen alltså)... Och det var för jag för till doktorn och gjorde nån "utredning" på mig förkyldnings astma, först fick vi lov och vänta i en halvtimme typ (kanske ljuger ingen vet), och sen när vi hade väntat klart gick vi till doktorn och då ställde han en massa massa frågor, sen efter det skulle vi gå till något labb och mäta min längd, väga mig och typ blåsa i ett rör typ. Men då såklart fick vi vänta yttligare en halvtimme på att få komma in i det dära labbet, men som tur var hade jag ju min mobil så då satt jag o mamma och spelade quizkampen med varandra medans vi väntade. Mycket trevligt. ;) Och sen till sist efter vi hade varit på labbet skulle vi gå till apoteket och hämta ut någon medicin jag skulle andvända när jag har svårt att andas, och självklart fick vi ju lov att sitta och vänta på att få ta ut medicinen i en kvart ungefär. Det tog en himla lång tid, så jag kom hem en halvtimme tidigare innan vi slutade på skolan, så då stannade jag hemma istället. Ojoj vilket långt inlägg det här blev men tack till er som tog er tid att läsa detta oerhört långa inlägg. Nu ska jag gå och se på tv så HEJDÅ! :
 
Avlustar inlägget med en söt liten panda hheheheh.

Kommentarer

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0