New in

Hello!
Ber om ursäkt för den usla bloggningen, men livet kom i mellan (haha bra ursäkt *host*).
Idag så följde jag med Jonna, Julia och Linnea till stan och shoppade! :) Jag hittade två sminkborstar, ett linne och ett par svarta byxor. Och jag behövde verkligen nya borstar och ett par nya svarta byxor, så det var himla bra jag köpte det. Det har blåst sjukt mycket idag, blåste nästan bort när vi väntade på bussen imorse. Hemskt ju! Är himla trött nu efter att ha gått på stan typ hela dagen, så nu ska jag sätta på ett avsnitt av pll och dricka saft hahah, har typ blivit min nya drog. ;) 
 
Spets linnet: Gina tricot 129 kr
Dubbelsidiga borsten: H&M 49.90 kr
Ögonskuggs borsten: H&M 29.90 kr
Svarta byxor: Bikbok 99 kr

Kommentarer

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0