HELLO

Hejjj!
Tänkte berätta kort min dag. Idag var det som en helt vanlig onsdag, vi hade först slöjd sen hade vi svenska resten av dagen och då hade vi något DLS test på svenskan som gick ut på att man skulle stava rätt på orden som läraren sa. Tror det gick ganska bra! :) Sen när jag kom hem gjorde jag engelska läxan, fikade, gjorde en hemagjord ögonskuggs primer (heheh, kommer komma en video på hur jag gjorde den senare i veckan) och läste böcker för att bokbussen kom ju till skolan idag så så lånade jag rejält med böcker. ;) Har nästan läst klart en bok redan idag, haha och den är rätt så tjock ändå. ;) Nu ska jag packa väskan för imorgon, sov så gott<3
gammal bild från nyårsafton^^

Kommentarer

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0