nomnom kladdkaka♥

Hejjhejj! Kollade typ ut nyss ut ur fönstret, och gissa vad jag så då! Snö :O Det snöar buhu.... Nu blir det såhär slaskigt igen! :/ Tur det bara snöar lite, fast det har typ snöat hela dagen med det har smält bort nu. Ändå så känns det lite mysigt att det snöar fast ändå inte. Vill inte att det ska vara för kallt, eller för slaskigt och inte heller för halkigt. Haha vilket snöigt inlägg det här blev. Nä nu ska jag skriva om något annat, idag på skolan så hade vi först so, idrott, lite svenska, elevensval och till sist so igen. En helt okej dag enligt mej. Sen på elevensval så bakade vi, så det var lite kul bortsetts från att det vi bakade vart helt misslyckat haha. Men ja sånt händer :P Har iaf bakat en kladdkaka när jag kom hem hehe! Så ikväll ska jag sitta och mumsa i mig den typ ;) Men nu måste jag nog sluta skriva så vi hörs sen haha <3
Bild♥:weheartit

Kommentarer
Postat av: Jullan

Tack

Svar: varsågod♥
Sofie

2012-10-16 @ 17:42:14
URL: http://llollan.blogg.se

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0